• (iOS) Mini World: CREATA hileler sonsuz kristaller

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mini World: CREATA ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mini World: CREATA IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hileler sonsuz kristaller ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mini World: CREATA 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Bu 2 yıldızı veriyorum çünkü 1. Dizüstü bilgisayarımda oyuna giremiyorum 2.Oyun gecikmeli. 3. Hesabı kaydetmez

    Yeni güncellemeyi duydum ve mümkün olan en kısa sürede test etmeyi gerçekten çok istiyorum. Ama ne yazık ki, oyunda çok fazla değişiklik oluyor, artık çevrimdışı oynayamıyorum veya oluşturamıyorum ve kullanıcı arayüzü bu durumda biraz sorunlu, ama yine de güzel.. Oyunu çevrimdışı bile kullanılabilir hale getirmeniz dileğiyle....

    Abi cok güzel ama bakmadım sevdim ama oyunu yuklerken yuklemiyor telefon lutfen her telefon yuklesin NOLUR.. Tamam mi dir lutfen yuklesin oyun yoksa yapmasaniz ben sikayetci olmam

    Bu oyun bı kıral indirin Kötü diyenlere bakmayın

    Oyun çok güzel bence yukleyin tavsiye ederim ama oyunda telefonda çok kas yapmıyor hiç ama kullanım için telefonda kasmamasinin bir yolunu bulun

    Tanıştığımla beraber bir parkur haritası yapma aşamasında. Daha fazla 2 güne kadar sorun yok ama şimdi küçük sayım gelemiyor,sise 'Müşteri mükemmelsi oda performansı ile uyumsuz.' için. Bu ne demek acaba yardımcı olabilir misiniz? O kadar uğraştık bitmeyecek kadar az kaldı bir sorun yüzünden bitmiyor bir türlü. Ben mobilden oynuyorum, şanslım ise PC'den. Uygulamalarımız da güncel. Sorunu çözerseniz mutlu Sorun. İlginiz için teşekkür ederim...

    Mini World: CREATA Abenteuer mkpy

    KASIYODU KASMIYO ARTIK ONUN DIŞINDA 9999999999999999999999999999999999999999/10

    Oyunda eskiden eski bi kıyafeti giyebiliyom şimdi giyemiyom ya benim istedim ücretsiz üstümü yada 1 puan kaldı

    Eskiden bu Oyunu severdim, yeni güncellemeden sonra gezinmek çok kafa karıştırıcı.. yeni mini dünyada gezinmek için bir öğretici yok, ben ve arkadaşlarım bunu bütün gün oynardık, güncellemeden sonra hepimiz oynamayı bıraktık

    Mükemmel bir oyun ben çok seviyorum

    Bruh, yükleme berbat. Tuvalete gitmek için bile yeterli zamanım var. Çok fazla hata vardı, yani ÇOK FAZLA!!! Sadece Minecraft'ı sökün. Her zaman kararsız ağ bla bla bla deyin. Çöp. Her yeni güncelleme TRASH'dir. Bu oyun ablamın yabancılarla sohbet etmesini sağlıyor. Ve bu umurumda değil, umurumda olan şey, fotoğraflarını yabancılara göndermesi!!!!!!!!! Bu oyun yaratıcısını ölene kadar boğacağım!!!!!!!!

    kötü 2 yıldızlık, benim adım Poyraz.Bazı oyunlara bunamda oyundan atıyor ben birazcık size mi?

    merhaba, reklamı etkinleştirmeniz mümkün mü? Windows sürümünde görüntüleniyor mu? Çünkü sadece reklam izleyerek elde edilebilecek diğer oyuncular tarafından yapılmış bazı harika minyatürlerin tadını çıkarmak ve oynamak istiyorum. Bu oyunu ne yazık ki sadece PC'de oynayabiliyorum.. Windows sürümündeki bazı sorunları da düzeltirseniz puanımı 5'e değiştireceğim.

    İndirme odalarının çoğu İngilizce değil, çok oyunculu katılma sorunu, paylaşım odası çalışmıyor, sadece odanın bağırdığını gösteriyor, olmasa bile, İndirme odası, aynı odadaki çok oyunculuda çok sayıda öğe ve hazır şeyler olsa bile boş . Tüm bu sorunları yaşıyorum, katıldığım birkaç yıl oldu ama hala o böcekler beni dürtüyor


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :